De mai mulți ani de zile urmărim reteaua ZODIAC SALĂ JOCURI care are săli aducătoare de distracție în mai multe orașe ale țării. În majoritatea locațiilor am intrat personal și am testat ceea ce premiem noi astăzi: client service-ul.
Din capul locului am observat o aplecare a echipei de aici asupra nevoilor clienților și mai ales o apropiere la nivel uman, ca într-o familie. Nu era doar atmosfera caldă și confortabilă, ci senzația că cei care vin să se distreze în sălile lor de joc sunt familiari cu locul și cu obiceiurile. Jucătorii au propriile tabieturi, care le sunt respectate de către oamenii din echipă, angajații oferă o atenție specială la detalii și un anumit fel de a le răsplăti fidelitatea jucătorilor. Sunt prezenți în România din anul 2002 cu săli de joc în București, Constanța, Ploiești, Sibiu și Buzău. Ne mai place cum folosesc cardurile de fidelitate și terminalele de la intrare, își bonusează jucătorii cu mici atenții din partea casei, dând senzația tot timpul că ești bine primit și tratat în locațiile lor. În plus, în acest fel au un control mai mare pe ceea ce se numește “cunoașterea clientelei”, care invariabil conduce la un plus serios în ceea ce privește jocul responsabil.
În final punctăm și Campania de Informare și susținere a jocului responsabil, Mituri Deslușite, începută încă din 2017, și care a primit de curând un nou boost prin promovarea unor videoclipuri edificatoare în care jucătorilor le este amintit încă o dată să nu se lase influențați de superstiții și să nu se lase luați de val. Jocul fiind o formă de divertisment care are ca scop distracția și nu câștigul. În concluzie acest premiu premiază grija pentru clienți iar Casino Inside încurajează un client service foarte bun dublat de safe gambling și încurajăm și pe alții să facă același lucru.
Tocmai de aceea considerăm că premiul pentru Best Client Service ÎN OPERAREA JOCURILOR DE NOROC LANDBASED în acest an a trebuit să meargă către ZODIAC SALĂ JOCURI."
Articol preluat: casinonside.ro
Folosind terminalul de la intrare puteți vedea punctele acumulate. In funcţie de numarul de puncte acumulate puteţi alege unul dintre premiile expuse în sala de joc. Urmați pașii pentru a selcţiona premiul dorit.
Oamenii care formează echipa Zodiac sunt foarte importanți pentru reușitele companiei. Respectul reciproc și tratamentul demn stau la baza relațiilor interumane în cadrul companiei Zodiac și sunt cel mai important factor pentru a asigura satisfacția și eficiența întregii echipe.
Crezi că ai o problemă? Apelează gratuit numărul de telefon 0800 800 099, de luni până vineri, în intervalul 10:00–18:00. Un specialist îți va răspunde și te va ajuta!