Sfaturi de la un fost poliţist care a găsit echilibrul între jocul de noroc şi relaxare
Mihai Palimaru, fost poliţist, acum pensionar îşi petrece o parte din timpul liber la Merkur Sala Jocuri Delfinariu. Vizitează sala de jocuri de 12 ani şi vede jocurile de noroc ca pe o distracţie, timpul petrecut aici fiind perceput ca timp pentru relaxare.
Ca orice activitate de relaxare sau divertisment, jocurile de noroc presupun anumite costuri iar dl. Palimaru a înţeles perfect acest lucru, impunându-şi o limită de timp şi o limită de bani pe care o alocă acestei activităţi.
Aici este secretul, trebuie să ai o oarecare disciplină (ne spune fostul poliţist) şi în acelaşi timp trebuie să fii realist.
O sală de jocuri trebuie să-şi păstreze funcţia recreativă. Alţi indivizi îşi alocă timpul liber pentru o plimbare sau pentru a viziona un film la cinematograf. Prin aceeaşi prismă trebuie privite şi sălile de jocuri de noroc, spune dl. Palimaru:
“Când plăteşti biletul la film şi bonul la popcorn şi suc ai pretenţia să primeşti banii înapoi după ce s-a terminat “distracţia” ? NU! Aşa e şi la cazino- orice formă de divertisment are un cost, trebuie doar să stabileşti cât vrei să cheltui şi să ai grijă să nu depăşeşti nici suma alocată nici timpul pe care plănuieşti să îl petreci făcând asta.”
Divertisment şi responsabilitate
Viciul, poate fi într-adevăr un inamic care să compromită percepţia amplă asupra acestor săli, însă acesta este un factor independent de ceea ce îşi propun acestea să însemne pentru vizitatorii lor.
De cele mai multe ori, el apare ca o cauză a unor aşteptări nepotrivite cu rata „succesului” pe care îl poţi înregistra într-o astfel de sală. În mod precis, aceasta nu este o modalitate în care să îţi poţi asigura un câştig permanent.
Nicio sală de jocuri nu a garantat vreodată un venit constant şi concret clienţilor săi iar acest lucru nu se va întâmpla nici în viitor.
Sălile de jocuri de noroc au datoria să întâmpine clienţii cu divertismentul şi disponibilitatea, imperative pentru a oferi un serviciu de calitate. Responsabilitatea este „meseria” clientului.
Dacă vei ţine cont de acest lucruri, vei fi întotdeauna mulţumit. Singura condiţie este să alegi locul potrivit, unde să te simţi bine, să fii tratat bine, cu respect şi cu atenţie.
Folosind terminalul de la intrare puteți vedea punctele acumulate. In funcţie de numarul de puncte acumulate puteţi alege unul dintre premiile expuse în sala de joc. Urmați pașii pentru a selcţiona premiul dorit.
Oamenii care formează echipa Zodiac sunt foarte importanți pentru reușitele companiei. Respectul reciproc și tratamentul demn stau la baza relațiilor interumane în cadrul companiei Zodiac și sunt cel mai important factor pentru a asigura satisfacția și eficiența întregii echipe.
Crezi că ai o problemă? Apelează gratuit numărul de telefon 0800 800 099, de luni până vineri, în intervalul 10:00–18:00. Un specialist îți va răspunde și te va ajuta!