Jocurile de noroc văzute ca o formă de distracţie și petrecere a timpului liber
În 2013, cu mult curaj și spirit de inițiativă, lansam în România noul concept de săli de jocuri, în care divertismentul se îmbina cu posibilitatea câștigului. În 2015, am venit cu o completare inedită, îndrăzneață, păstrând spiritul inovativ: Concerte de muzică live în sălile de jocuri. Spectacolele de muzica live de calitate au continuat și anul următor oferind oaspeților, așa cum ne este caracteristic, o atmosferă în care primează divertismentul. Am continuat să păstrăm cu strictețe datoria noastră de gazde călduroase ale ineditului și ale alternativului din sălile noastre și în 2017 lansând campania Premiile lui Mihai care a culminat cu deja tradiționalele spectacole de muzică live de calitate.
Continuăm să susținem cu tărie faptul că scopul tuturor operatorilor de jocuri de noroc ar trebui să fie acela de a oferi posibilitatea clienților de a-și petrece timpul liber în baza principiilor de distracție maximă și risc minim, „pentru amuzament", considerând că numai în acest mod jocul de noroc va fi o formă de amuzament și pe termen lung. Putem asocia această viziune cu o necesitate pentru oricine dorește distracție de calitate.
Noi am ales sa fim diferiți iar obiectivul nostru principal este asigurarea unor standarde uniforme la nivelul produselor și serviciilor pentru toți clienții iar prin inovațiile pe care Merkur le aduce în permanent jucătorilor dorim să fim în continuare cu un pas înainte, tocmai pentru a aduce clienților noștri cel mai înalt grad de satisfacție.
Ne menținem atenția spre a oferi constant un mediu prielnic distracției și nu viciului și ne dorim ca eforturile noastre în acest sens să ducă la responsabilizarea jucătorilor.
Comunicarea comercială în domeniul jocurilor de noroc
Salutăm inițiativa ONJN de a elabora Codul etic de comunicare responsabilă în domeniul jocurilor de noroc. Acest set de reguli se constituie ca un ansamblu de norme de autoreglementare în ceea ce privește comunicarea comercială în domeniul gamblingului, în baza căruia organizatorii de jocuri de noroc urmează să își adapteze practicile avand ca scop comun comunicarea responsabilă.
Principii de bază în comunicarea comercială în domeniul jocurilor de noroc
Comunicarea comercială în domeniul jocurilor de noroc trebuie:
·să fie legală, decentă, onestă și reală;
· să asigure protecția minorilor și a persoanelor vulnerabile;
·să se adreseze unui public adult, într-un mod responsabil și adecvat;
· să respecte principiile concurenţei loiale.
Cele 2 mari schimbări propuse de ONJN în ceea ce privește comunicarea comercială
Prin intermediul “Codului etic” ONJN pune accent pe modul în care se comunică și pe modalitatea în care informațiile sunt transmise. Cele 2 mari schimbări propuse de ONJN în ceea ce privește comunicarea comercială sunt:
- comunicarea realizată prin intermediul mediilor de comunicare, reale sau virtuale, trebuie făcută cu asigurarea unor garanții că audiența are peste 18 ani
- comunicarea nu trebuie să fie realizată prin intermediul persoanelor cu notorietate, cum sunt modelele, actorii, sportivii renumiți – folosind prezența sau imaginea acestora.
Merkur aderă la “Codul etic” și crede în eficiența acestuia
Suntem de părere că o conduită responsabilă a industriei nu poate fi realizată decât prin stabilirea unor standarde clare, previzibile și transparente. Încă de la început Merkur a încercat să implementeze acest concept de,,joc pentru divertisment” și să schimbe mentalitatea oamenilor care vin în sălile de joc, pentru a le putea proteja interesele și a-i determina să vină doar cu scopul de a petrece timp de calitate în sălile de jocuri. Motiv pentru care, Merkur Sala Jocuri reprezintă brand-ul care răsplătește vizitele, prezența, fidelitatea și nu modalitațile de joc agresiv care au ca scop doar îmbunătățirea veniturilor.
Într-o altă ordine de idei, Merkur și-a asumat normele jocului responsabil prin intermediul cărora și-a propus să obțina cheia succesului păstrandu-și astfel clienții pe termen îndelungat prin trimiterea către jocul responsabil, jocul pentru distracție!!!
Merkur susţine şi promovează programul Joc Responsabil, dedicat persoanelor care se confruntă cu probleme de joc, program iniţiat de ROMSLOT, o asociaţie a operatorilor şi producătorilor din industria jocurilor de noroc de tip slot-machine care derulează acţiuni pentru asigurarea armoniei industriei jocurilor de noroc în raport cu societatea, promovând un comportament responsabil, atât al operatorilor cât și al jucătorilor.
Sursa: casinoinside.ro, onjn.gov.ro.
Folosind terminalul de la intrare puteți vedea punctele acumulate. In funcţie de numarul de puncte acumulate puteţi alege unul dintre premiile expuse în sala de joc. Urmați pașii pentru a selcţiona premiul dorit.
Oamenii care formează echipa Zodiac sunt foarte importanți pentru reușitele companiei. Respectul reciproc și tratamentul demn stau la baza relațiilor interumane în cadrul companiei Zodiac și sunt cel mai important factor pentru a asigura satisfacția și eficiența întregii echipe.
Crezi că ai o problemă? Apelează gratuit numărul de telefon 0800 800 099, de luni până vineri, în intervalul 10:00–18:00. Un specialist îți va răspunde și te va ajuta!